vineri, 29 martie 2013

PASCA FARA ALUAT


Pentru ca numai maine nu-i poimaine trebuie sa va impartasesc reteta mea preferata de pasca. Imi place si pasca traditionala dar parca are prea mult cozonac si decat sa tot aleg branza delicioasa, mai bine fac o pasca fara aluat. Mai simpla de facut si mult mai gustoasa. Parerea mea !

INGREDIENTE:
600 gr. Branza de Vaci
100 gr. Stafide
5 Oua
8 linguri de Zahar
5 linguri de Faina (aproximativ 150 gr.)
1 plic de Praf de copt
Coaja rasa de la o Lamaie
Vanilie, zahar vanilat sau esenta de vanilie
100 ml. coniac, rom, whisky sau apa calda pentru inmuiat stafidele

MODUL DE PREPARARE:
Pentru inceput, punem stafidele la inmuiat in putin alcool. Cat sa le acopere. Daca nu avem alcool, le putem inmuia si in apa calda. Cu cat este apa mai calda, cu atat mai repede se vor inmuia.
Alegem galbenusurile de albusuri si amestecam galbenusurile cu branza de vaci, zaharul, stafidele, coaja de lamaie, si vanilia.

Amestecam bine pana se omogenizeaza compozitia. Adaugam faina cernuta si amestecata cu praful de copt si un praf de sare. Amestecam bine pana nu mai avem cocoloase de faina. Aici trebuie sa avem putina grija pentru ca daca branza de vaci este uscata vom folosii mai putina faina iar daca branza este foarte moale, vom folosii mai multa faina. Separat batem albusele spuma cu un praf de sare. Amestecam cu grija si albusele in compozitie. Ideea este ca aceasta compozitie nu trebuie sa fie foarte moale dar totusi sa curga (greu).

Ungem o tava cu unt si o tapetam cu faina sau gris. Turnam compozitia si o bagam in cuptorul incins la 180 grade (mediu) timp de 15-20 de minute. Apoi scadeti putin temperatura (pana la 160 grade) si mai lasati aproximativ 35-40 minute. Pana capata acea culoare frumoasa din poza. Obligatoriu sa faceti testul cu scobitoarea.

Inainte sa o taiati, lasati-o sa se raceasca incet.

!!! PASTE FERICIT !!!

6 comentarii:

  1. f buna mi-a iesit! neasteptat pt o incepatoare ca mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superba reteta , am sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. O poti incerca cu incredere. Garantez pentru ea. Chiar saptamana trecuta am facut-o de 3 ori :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
    Whatsapp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea..... !