miercuri, 20 noiembrie 2013

PIZZA

Desi nu sunt mare fan al mancarurilor italienesti, cateodata mai merge o pizza sau niste paste .
Astazi la meniu avem "pizza cu de toate" !

Ingrediente blat :
Faina 250 gr.
Apa 150 ml.
Drojdie proaspata aproximativ 15 gr. (sau echivalentul in drojdie uscata)
Ulei 30  ml
Zahar jumatate de lingurita
Sare un praf


Ingrediente sos si modul de preparare:
Suc de rosii sau passata 50 ml. , un praf de sare, putin zahar, piper, oregano si un graunte de usturoi pisat sau un praf de usturoi granule si putina paprika dulce sau iute.
Amestecati bine ingredientele si puneti sosul cateva minute la foc. Pana da in clocot si se ingroasa un pic. Sa fie numai bun de intins pe aluatul de pizza.


Ingredientele care transforma pizza, in pizza :
Sunca
Ciuperci proaspete
Salam uscat
Ardei gras
Ardei iute
Masline

Mozzarela sau cascaval 300 gr.


Modul de preparare :
Pentru inceput vom prepara aluatul de pizza care va deveni blatul.
In apa calduta dizolvam zaharul, sarea si drojdia. Dupa dizolvare o punem intr-un vas incapator peste faina si o framantam bine pana ce obtinem un aluat omogen. Adaugam uleiul si framantam aluatul pana ce se incorporeaza tot uleiul. Acoperim aluatul si il punem la dospit intr-o zona calduroasa (aproximativ 30 grade) Il lasam sa dospeasca minim 30 minute si daca in acest timp si-a dublat volumul, aluatul este pregatit sa fie intins in tava. Daca aveti timp la dispozitie, lasati aluatul cateva ore la frigider.




Intindeti blatul folosind un facalet (merdenea, sucitor sau chiar o sticla) si asezati
-l in tava unsa cu o pensula sau cu un servetel inmuiat in ulei. Ungeti bine blatul cu sosul de pizza si adaugati ingredientele. La sfarsit  acoperiti totul cu mozzarella rasa sau cascaval, presarati niste oregano si aruncati tava in cuptorul electric preincalzit la 300 grade C.



Daca aveti cuptor pe gaze, coaceti pizza la foc puternic (la maxim).
Este gata cand cascavalul este gratinat. La 300 grade timpul de coacere este aproximativ 8-9 minute.


Serviti fierbinte, cu sau fara ketchup ! 

5 comentarii:

  1. Hmmm, delicios! Să înţeleg că asta-i pizza adevărată, nu "omleta" mea (vorba cuiva)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine , chiar acum am sa o fac , am pregatit deja aluatul

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
    Whatsapp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea..... !