duminică, 13 decembrie 2009

Prajitura cu mere

INGREDIENTE:
 
Jumătate de margarină Unirea sau Rama
1 Ou
7 Linguri ulei
7 Linguri lapte
2 Linguri zahăr
1 Plic praf de copt
Un praf de sare
Făină cât cuprinde

 

 UMPLUTURA:
 
2 Kg. mere
O linguriţă de scorţişoară măcinată
Zahăr după gust
3 linguri de stafide

 MOD DE PREPARARE:
 
 Spălam şi curăţăm merele de coajă după care le radem pe răzătoarea mare cu grijă să nu radem şi cotoarele. După ce le-am ras, le scurgem şi le stoarcem cât de bine putem şi le amestecăm cu scorţişoară, stafide şi zahăr după gust.
 
 Într-un vas încăpător punem toate ingredientele aluatului şi le frământăm bine până ce obţinem un aluat omogen de consistenţă moale.


Împărţim aluatul în 2 jumătăţi aproximativ egale. Ungem o tavă de cuptor cu puţină margarină şi tapetăm cu făină sau mai simplu, punem hârtie de copt pe fundul tăvii. Întindem o foaie din jumătate de aluat pe care o punem în tavă avend grijă să se ridice puţin pe pereţii tăvii de copt.


Întindem uniform merele rase şi peste ele întindem a doua jumătate de aluat.



Introducem tava în cuptorul preîncălzit şi lăsăm să se coacă la foc mic până ce căpăta o culoare plăcută auriu-maronie. 
 


 Pentru efectul maxim, serviţi-o la gura sobei în timp ce priviţi prin geam la stratul gros de zăpada  :)

4 comentarii:

  1. 1.soba nu am, da is langa calorifer so check
    2.privesc pe geam la stratul gros de zapada - check
    3. na...mai ramane placinta...trimiti prin posta??

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
    Whatsapp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea..... !